Швидке переміщення по статті:

Статуси
Накладна



Статуси

Ви можете змінювати статуси замовлень і формувати на їх основі накладні вручну.

Замовлення зі статусу «Проведено» можна переводити в статуси «Підтверджено», «Відвантажено», «Виконано». Зі статусу «Підтверджено» — в статуси «Відвантажено», «Скасовано» і «Виконано». Зі статусу «Відвантажено» — тільки в статус «Виконано». Скасувати відвантажені замовлення вже не можна.

Видалити зовнішнє замовлення можна тільки в статусах «Проведено» та «Не проведено». Після видалення замовлення переходить у статус «Скасовано».

Видалене замовлення можна відновити. Для цього поставте галочку Показувати видалені і в контекстному меню замовлення виберіть пункт Скасувати видалення. Воно відновлюється в статусі Не проведено.



Накладна

Сформувати накладну можна для проведеного замовлення в будь-якому статусі, крім Скасовано. При переведенні замовлення в статус Відвантажено система сама запропонує сформувати накладну.

Для формування накладної:

  1. Створіть і виконайте замовлення, як описано в статті Зовнішні замовлення.
  2. Зі списку замовлень у контекстному меню замовлення виберіть пункт Створити накладну.
  3. Відкриється вікно з новою прибутковою накладною. Перевірте правильність заповнення документа. Більше інформації див. у статті Прибуткова накладна.
  4. Збережіть накладну з проведенням.

Щоб відкрити пов'язану з замовленням накладну, в його контекстному меню виберіть пункт Відкрити накладні. При цьому:

  • Якщо з замовленням пов'язана одна накладна, то відкриється тільки вона.
  • Якщо з замовленням пов'язано кілька накладних, то у діалоговому вікні, що відкрилося, позначте один або кілька документів галочкою і натисніть кнопку Відкрити накладні.