Призначити зміни співробітникам ви можете в розділі меню Співробітники Розклад.

Розклад являє собою таблицю, яка утворена перетином списку співробітників (по вертикалі) і календарних дат (по горизонталі), на які складається розклад. Крім того, тут відображаються періоди, коли співробітник недоступний.

Детальніше про такі періоди див. у статті Реєстрація співробітників.

У комірках таблиці відображаються зміни, призначені співробітникам. Вони позначаються в такому форматі:

Коротка назва зміни: час зміни \ Коротка назва посади \ Підрозділ.

Для більш детального відображення часових відрізків, клацніть правою кнопкою миші в будь-якому місці таблиці з розкладом і в контекстному меню в розділі Часові шкали виберіть потрібний пункт.

За допомогою миші ви можете змінювати межі зміни з точністю, заданою в пункті контекстного меню Часові шкали.

За допомогою параметра Точний інтервал ви можете налаштувати відображення змін у розкладі:

  • При встановленій галочці розмір елемента розкладу залежить від тривалості зміни і наочно відображається, в який момент часу зміна починається і закінчується. Це допомагає побачити моменти перетину однієї зміни з іншою або з періодом, коли співробітник недоступний.
  • Якщо галочка не встановлена, то елемент розкладу займає всю комірку того дня, на який призначена зміна, або розтягнутий на кілька днів, і візуально неможливо визначити момент перетину змін.

Вибрати часовий інтервал розкладу (тиждень, місяць або довільний) ви можете за допомогою списку Період і календаря. Для переходу до наступного або попереднього тижня чи місяця використовуйте кнопки                                                                         і

За замовчуванням у таблиці відображаються тільки ті співробітники, яким призначено розклад на вибраний період часу. Для виведення повного списку встановіть галочку Показувати всіх співробітників.

Ви можете відібрати співробітників у таблиці за певними посадами. Для цього в полі Посада відзначте потрібні пункти.

Для призначення співробітнику типової робочої зміни клацніть правою кнопкою миші на потрібній комірці таблиці і виберіть зміну з пункту контекстного меню Додати типову зміну.

Типові різновиди змін (наприклад, доба, нічна та денна зміна тощо) можна сформувати заздалегідь у розділі Співробітники Типи змін або налаштувати параметри зміни вручну, вже з розкладу.

Налаштувати розклад можна також під час його планування.

Щоб призначити співробітнику зміну, параметри якої відрізняються від типової:

  1. Натисніть клацніть правою кнопкою миші на потрібній комірці.
  2. Виберіть пункт меню Додати.
  3. Налаштуйте параметри зміни:
    a. Виберіть тип зміни.
    b. Вкажіть дати та час початку і закінчення зміни.
    c. Встановіть тривалість зміни
    d. Вкажіть тривалість неоплачуваного часу.
    e. Виберіть посаду співробітника, на якій він буде працювати в цю зміну. Для вибору доступні посади, зазначені в картці співробітника.
  4. Натисніть кнопку Зберегти.

Нетипові зміни в розкладі виділені курсивом. При необхідності на одну дату співробітнику можна призначити дві зміни.

Призначену зміну можна замінити на іншу або (і) змінити її параметри, вибравши комірку таблиці і пункт контекстного меню Редагувати. Для видалення призначеної зміни з розкладу виберіть потрібну комірку і натисніть клавішу Del, або виберіть пункт контекстного меню Видалити.

Якщо зміни в розкладі часто повторюються, то для прискорення процесу потрібну зміну можна копіювати. Команди копіювання та вставки доступні з контекстного меню та після натискання клавіш Ctrl+C, Ctrl+V. Скопійована в буфер обміну комірка виділяється в таблиці жовтим кольором.

З розкладу можна перевірити явку співробітника, вибравши зміну і пункт контекстного меню Журнал явки. А потім повернутися в ту ж комірку розкладу, вибравши відповідний пункт контекстного меню.

Для спрощення планування відпусток, лікарняних та інших видів неробочих годин, в системі передбачений механізм автоматичного створення неробочих явок.

Наприклад, щоб реєструвати явки для обліку лікарняних необхідно:

  1. Перевірити, що в налаштуваннях системи на вкладці Облік робочого часу включено налаштування Автоматично створювати пов'язану явку.
  2. Створити тип явки Лікарняний, встановивши для нього статус Неявка.
  3. Створити тип зміни Лікарняний, де встановити галочку Використовувати тип явки за замовчуванням і вибрати в списку тип явки Лікарняний.
  4. У розкладі співробітника призначити типову зміну Лікарняний на всі дні відсутності співробітника через хворобу.

Після цього в журналі явок будуть автоматично створені неробочі явки. Аналогічні дії виконуються для відпустки та інших запланованих неробочих днів.

У комірках розкладу використовуються такі позначення:


Позначення
Для чого використовується
Коротка назва зміни, час її початку та закінчення, коротке найменування посади, торгове підприємство. Колір шрифту задається в налаштуваннях типу зміни (див. розділ Налаштування типів змін).
Коротка назва схеми. Повна інформація про зміну не може розміститися в блоці.
Курсивом позначені зміни, параметри яких відрізняються від типових.
Світло-жовта комірка – зміна перетинається з іншою зміною або з періодом, коли співробітник недоступний.
Зірочкою позначені зміни, які закінчуються в наступному обліковому дні. Наприклад, початок зміни – 23.06. о 16:00, закінчення – 24.06. о 23:00, тривалість – 31 година.
Двома зірочками позначені зміни, які закінчуються через один обліковий день. Наприклад, початок зміни – 23.06. о 16:00, закінчення – 25.06. о 00:00, тривалість – 32 години.
Інтервал, коли співробітнику не може бути призначена зміна. Налаштовується на вкладці Доступність у картці співробітника. Детальніше див. Доступність

У Syrve, що входять до мережі під управлінням Syrve HQ, у повній назві зміни додатково відображається назва торговельного підприємства, в якому співробітнику призначена зміна.