Основні відомості
Додаткові відомості
Паспорт/Ліцензія
Оплата
Фото
Медкнижки та аналізи
Доступність
Нова картка співробітника
Групове редагування співробітників
Зміна пароля для роботи в Syrve Office
Для реєстрації співробітників необхідно мати права Редагувати права доступу (B_EP) і Додавати, видаляти, редагувати картки співробітників (B_EE).
Щоб співробітник підприємства мав можливість працювати в системі Syrve, він повинен бути зареєстрований в ній як користувач, для цього:
Список співробітників ви можете вивантажити у файл MS Excel. Наприклад, щоб скласти телефонний довідник співробітників, увімкніть показ колонки з номерами телефонів і збережіть такий список у файлі.
Поля закладки Основні відомості заповніть особистими даними співробітника.
Поле Ім'я в системі є обов'язковим для заповнення.
Табельний номер заповнюється автоматично. Ви можете змінити це значення, але при цьому воно повинно бути унікальним в системі.
Посаду виберіть зі списку, вона визначає права співробітника за замовчуванням. При цьому система запропонує призначити співробітнику оплату, задану для обраної посади. Після підтвердження запиту тариф оплати праці посади буде автоматично перенесений в картку співробітника. Щоб призначити співробітнику кілька посад, встановіть галочки навпроти потрібних пунктів. При цьому в конкретний момент часу він зможе працювати тільки під однією з них. Права доступу, які співробітник отримує від конкретної посади, будуть діяти тільки тоді, коли у співробітника відкрита зміна на цій посаді.
Для налаштування прав співробітника перейдіть за посиланням Редагувати права.
Щоб співробітник міг купувати товари та послуги за спеціальними цінами, виберіть для нього цінову категорію.

У полі Дата договору вкажіть дату найму співробітника та налаштуйте його доступ до системи.
Щоб позначити закінчення трудової діяльності співробітника на вашому підприємстві, заповніть поле Дата звільнення.
У Syrve POS співробітник може увійти за допомогою прокатування особистої магнітної картки або введення індивідуального PIN-коду. У разі використання пристрою для прокатування магнітних карток введіть у поле № Картки номер магнітної картки співробітника або натисніть кнопку
і прокатайте картку.
PIN-код для співробітника система може згенерувати автоматично. Для цього скористайтеся кнопкою Генерувати. Або задайте PIN-код вручну. При цьому він повинен відповідати таким вимогам:
У Syrve Office співробітник є відповідальним у своєму торговому підприємстві («Відп. ТП», поле Відповідальний), а також він може мати права на роботу з фінансовим модулем. Таке налаштування обмежує співробітника в доступі до фінансових даних підприємства. Доступ до фінансової інформації в корпорації налаштовується в Syrve HQ.
Для всіх проводок, пов'язаних з нарахуванням, утриманням і виплатою заробітної плати співробітникам (за рахунком «Поточні розрахунки з співробітниками»), ви можете задати різні «концепції». І ви можете отримати Звіт про рух грошових коштів з деталізацією за цією ознакою. Для цього в персональній картці співробітника задайте параметр Концепція.

Введіть паспортні дані співробітника, номер соціального страхування
та ідентифікаційний номер платника податків на вкладці Паспорт/Ліцензія. Ці дані будуть використовуватися в друкованих формах.
На вкладці Оплата представлена історія призначення тарифів оплати співробітника відповідно до посад, які він коли-небудь обіймав.

Жирним шрифтом виділено діючі на даний момент ставки оплати.
При виборі посади система пропонує застосувати тарифні ставки, зазначені в її картці. Ви можете використовувати їх або призначити індивідуальні ставки для кожної посади в картці співробітника. Для цього:

Після того, як посада була призначена співробітнику, зміна її ставок оплати ніяк не відбивається на цьому співробітнику. Тому зміну ставок оплати слід виконувати в картці співробітника.
При редагуванні графіка роботи посади відбувається оновлення графіка і в ставках оплати співробітника, також в деяких випадках величина ставки. Наприклад, ви змінили графік роботи будь-якої посади на «Оклад», і у співробітника вже є ставка за іншою посадою з окладом. У цьому випадку для цього співробітника ставка посади, у якої було змінено графік оплати, стане рівною вже наявній ставці.
Зміни графіка роботи посади набирають чинності:
Щоб заборонити співробітникам змінювати нарахування зарплати заднім числом, встановіть дату закриття періоду. Тоді фактично відпрацьований час, розклад і ставки оплати, зареєстровані раніше цієї дати, зможе змінити тільки співробітник з правом Змінювати ставки оплат, розклад і явки в закритому періоді (B_EAP).
Щоб налаштувати період редагування, перейдіть в Налаштування торговельного підприємства на вкладку Облік робочого часу. У блоці Період редагування даних вкажіть Дату блокування і збережіть зміни. В Syrve Office, який входить в мережу під управлінням Syrve HQ,, це поле не доступне для зміни.
На вкладці Фото додайте фотографію співробітника. Під час перегляду відеофрагментів у журналі подій ви зможете переглянути фотографію співробітника та порівняти її із зображенням на відео. Див. Відеоспостереження.
Щоб додати фотографію, натисніть кнопку Вибрати і виберіть файл із зображенням (у форматі .bmp, .jpg, .gif або .png). На вкладці з'явиться фотографія із зазначенням її розміру в пікселях.
Щоб контролювати терміни проходження медичних оглядів і здачі аналізів співробітниками, вкажіть дати їх видачі.
Для призначення користувачеві медичного аналізу та додавання його до медичної книжки:

Для управління записами в медичній книжці співробітника використовуйте меню, розташоване над списком аналізів:

Для призначення медичної процедури та дати її проходження відразу декільком співробітникам ви можете скористатися функцією групового редагування медичних книжок. Для цього:
Зверніть увагу на наступне:
Таку процедуру ви можете призначити всім, але у тих співробітників, яким вона призначається вперше, дата видачі буде порожньою.При плануванні розкладу співробітника необхідно розуміти, за яким графіком він працює, коли може бути присутнім на роботі, а коли не може.
Наприклад
Такі періоди ви можете запланувати на вкладці Доступність. Вони будуть відображатися в розкладі, і ви зможете зрозуміти, коли співробітник доступний і йому можна призначити зміну.
За замовчуванням тут нічого не налаштовано, таким чином співробітник доступний завжди.
У блоці Графік доступності співробітника ви можете налаштувати графік роботи співробітника, що повторюється з певною періодичністю. Наприклад, графік «2 дні через 2» або «5 через 2». Для цього:

Щоб внести зміни в графік, двічі клацніть по ньому лівою кнопкою миші або виділіть потрібний і натисніть кнопку Редагувати.
Ви можете створити кілька графіків доступності. При цьому попередній графік буде діяти до тих пір, поки не настане дата початку дії нового графіка.
У блоці Індивідуальні періоди доступності співробітника ви можете налаштувати дні або періоди, які є винятком із графіка доступності. Наприклад, зазвичай по середах співробітник недоступний, але в середу наступного тижня (29.12) він зможе вийти на роботу.
Щоб налаштувати індивідуальний період:
Клацніть лівою кнопкою миші в будь-якій області списку. В результаті буде створено налаштований період.
Для реєстрації в Syrve POS співробітник прокатує персональну магнітну картку. Щоб завести нову картку, наприклад, якщо співробітник її загубив, необхідно виконати наступне:
Якщо одні й ті ж зміни стосуються декількох співробітників, то для економії часу деякі налаштування ви можете зробити відразу для групи. Для цього виділіть співробітників за допомогою клавіш на клавіатурі Ctrl і Shift і в контекстному меню виберіть пункт Редагувати.
У вікні, що відкрилося, можна редагувати:
поруч із посадою означає, що не всім обраним співробітникам вона призначена, або не для всіх вона є основною.
Для призначення ставки цієї посади перейдіть на вкладку Оплата і в діалоговому вікні виберіть, чи потрібно встановити тариф з картки цієї посади або залишити нульове значення, щоб потім ввести потрібний тариф.Співробітник може змінити свій пароль для роботи в Syrve Office незалежно від наданих йому прав. Для цього всім співробітникам, які мають свій логін і пароль для входу в Syrve Office, доступний розділ Адміністрування → Змінити свій пароль.