У процесі обслуговування гостей і роботи з їх замовленнями можуть виникати ситуації, при яких необхідно буде видалити із замовлення страви, вже відправлені на кухню, або за якими вже роздруковано чек. Це може бути викликано різними причинами, наприклад, це може бути наслідком помилкового введення, відмови гостя тощо. Причина операції визначає необхідність списання даної страви зі складу.
У Syrve вже налаштовані два типи видалень: «Без списання», «Зі списанням». Якщо цей список вас не влаштовує, ви можете налаштувати свої власні типи, для цього:
- Виберіть пункт меню Роздрібні продажі → Причини видалення
- Для створення нової причини натисніть кнопку Додати.

- Введіть назву причини видалення, що відображає її суть.
- Вкажіть, чи потрібно списувати страву зі складу. Наприклад, якщо страву впустили під час подачі гостю, то вона повинна бути видалена з замовлення зі списанням.
- Якщо ви вказали необхідність списання страви зі складу, то позначте типи списання, які будуть доступні вам для вибору в Syrve POS при видаленні страви з замовлення. Це може бути необхідно для зменшення ймовірності помилок з боку співробітників при виборі типу списання.
- Якщо страва повинна списуватися зі складу, то в полі Списувати на рахунок виберіть один з рахунків, на якому буде враховуватися вартість списаних страв.
- Галочка Доступна для ручного використання в Syrve POS є специфічним налаштуванням і в переважній більшості випадків повинна бути встановлена. Причини видалення без даного налаштування використовуються для видалення зі списанням страв із замовлень, до яких була застосована знижка за флаєром.
- Встановіть галочку Вимагати введення коментарів до операції в Syrve POS, щоб співробітник, який здійснює видалення, обов'язково вводив додаткову інформацію про операцію. У цьому випадку при виборі такої причини видалення перехід до наступного кроку буде неможливий, поки співробітник не введе коментар.
- Натисніть кнопку Зберегти.