Опис
Налаштування прав
● Для посади
● Для співробітника
● Конфлікти прав
Права співробітникам потрібні для виконання будь-яких дій в Syrve Office або Syrve POS: працювати з довідниками, фінансами, складом, відкривати, закривати або приймати касові зміни тощо.
При перевірці прав доступу діє правило «Все, що не дозволено, то заборонено»: якщо конкретно не вказано, що співробітник має право на виконання операції, то вона заборонена.
В першу чергу права визначаються посадою співробітника. Для посад, які вже є в системі після установки, права доступу вже налаштовані. Для нових посад їх потрібно призначати вручну.
Додатково права можна призначати кожному співробітнику індивідуально. Якщо для співробітника встановлені персональні права і вони суперечать правам посади, то використовуються персональні налаштування.
Для налаштування прав доступу потрібні права «Редагувати права» (B_EP) і «Переглядати права» (B_VP).
Права налаштовуються в розділі меню Співробітники → Права доступу. Вікно налаштування прав можна також відкрити з картки співробітника.
Таблиця розділена на кілька блоків:
На перетині посади або співробітника з правом вказується тип дозволу. Праворуч від таблиці розташоване пояснення до прав доступу.
Повний перелік прав доступу з описом міститься в статті Список прав доступу.
Тип дозволу визначається станом комірки, яка знаходиться на перетині права і співробітника або посади.
Для посади (блок 1) можливі стани:

— Початковий стан (Заборонено). За значенням аналогічно «Заборонено»

— Дозволено. Дія доступна співробітникам на цій посаді.

— Заборонено. Дія недоступна для співробітників на цій посаді.

— Дозволено, де відповідальний. Дозволити дію тільки там, де співробітники на цій посаді призначені відповідальними.
Для індивідуальних прав співробітника (блок 3) можливі стани:

— За замовчуванням. Тип дозволу визначається за посадою співробітника.


— Дозволено. Дія доступна для цього співробітника.


— Заборонено. Дія недоступна для співробітника.


— Дозволено, де відповідальний. Дозволити дію тільки там, де співробітник призначений відповідальним.
Напис у комірці означає, що тип дозволу визначено за посадою. Наприклад, MN0 — за посадою менеджера.

Налаштувати права можна наступними способами:
Перший спосіб зручний, коли потрібно налаштувати кілька посад, наприклад, під час встановлення системи. Його також можна використовувати для присвоєння прав посади співробітнику або прав співробітника – посаді.
Другий більше підходить для індивідуального налаштування посади (співробітника): наприклад, для додавання окремих прав.
Щоб задати або редагувати права для посади:
Наприклад, налаштуємо права для нової посади Заступник керуючого:

Зареєстрований співробітник має права, визначені призначеною посадою (у відповідних комірках стоять коди посади). Ці права можна редагувати.
Наприклад, можна призначити співробітнику додаткову посаду (роль) або якесь окреме право, не визначене роллю, або, навпаки, заборонити йому робити щось, що стандартно визначено йому відповідно до посади.
Налаштування прав співробітника відбувається аналогічно призначенню прав для посади.
Коли співробітнику потрібно присвоїти набір прав посади, то це зручно зробити, двічі клацнувши мишкою по комірці, що знаходиться на перетині співробітник — посада.
При перенесенні набору прав можуть виникати ситуації, коли поточне значення комірки відрізняється від нового. Наприклад, поточне значення — «Заборонено»
а нове — «Дозволено»
У таких випадках на екрані з'являється вікно вирішення конфлікту прав.
Комірка в стані «Не визначено»
не викликає конфлікту прав і завжди приймає значення «кольорової» комірки.
Щоб задати підсумковий стан комірки, двічі клацніть мишкою на потрібному значенні.
