Швидке переміщення по статті:
Опис
Налаштування
- Як прискорити роботу при великому асортименті продукції
Як створити внутрішнє замовлення
- Редагування замовлень
- Якщо обмежений період прийому замовлень
Що далі
Якщо на торговельному підприємстві є виробничо-розподільчий комплекс, то підприємство може замовляти інгредієнти для страв і готову продукцію у власних підрозділів-виконавців за допомогою внутрішніх замовлень.
Внутрішні замовлення — один з етапів планування внутрішнього виробництва, вони формуються на основі бланка замовлення. Бланки створюються в Syrve HQ і доступні в Syrve Office тільки для заповнення.
Такі замовлення оформляються в розділі меню Виробництво та логістика → Замовлення страв і товарів на вкладці Внутрішні замовлення.
Інформація в цій статті актуальна тільки для торгових підприємств, об'єднаних в мережу.
Якщо Syrve Office не підключений до Syrve HQ, то вкладка Внутрішні замовлення недоступна. Опис повного циклу управління виробництвом див. у розділі Виробництво та логістика посібника Syrve HQ.
Якщо на виробництві дуже великий асортимент продукції, і щодня оформляються замовлення тільки на невелику частину, то для оптимізації швидкості роботи відкрийте Адміністрування → Налаштування торгового підприємства і на вкладці Налаштування обліку встановіть галочку Видаляти нульові рядки у внутрішніх замовленнях страв і продуктів.
При збереженні з внутрішнього замовлення будуть видалені порожні рядки. Щоб доповнити замовлення, потрібно створити нове.

Після збереження та проведення внутрішнє замовлення може редагувати тільки співробітник з правом «Редагувати замовлення у виробництво після проведення» (B_CEPPO).
Якщо в бланку замовлення обмежений період прийому замовлень, то змінювати його можна до настання контрольного терміну. Інакше:
Сформоване замовлення передається в Syrve HQ під час реплікації, де включається в єдине Зведене замовлення для підрозділу-виконавця на певну дату. Замовлені страви та напівфабрикати формують завдання на їх приготування до заданого терміну.