Після виконання операції оплати замовлення його вартість записується в кредит рахунку «Торгова виручка без урахування знижок» і дебет рахунку Нерозподілена виручка (проводка з типом ВИРРЕАЛ). Потім, залежно від способу оплати замовлення, реєструються такі проводки:
Собівартість усіх інгредієнтів проданих страв згідно з їх технологічними картами списується (записується у витрати) з рахунку, що відповідає складу місця продажу, у дебет рахунку Витрати продуктів (проведення з типом РЕАЛІЗ). Також згідно з технологічною картою (для страви) проводиться списання зі складу товарів, що входять до складу страви.
Якщо продукція надається за рахунок закладу, в системі реєструється автоматичний акт списання, відповідно до якого собівартість позиції (або її інгредієнтів) списується (записується в кредит) з рахунку складу, на якому вона перебувала, на один з видаткових рахунків, який залежить від причини, заданої при списанні замовлення, наприклад:
Якщо за замовленням була надана знижка, то при його закритті за кредитом рахунку Торгова виручка без урахування знижок проводяться дві проводки: підсумкова сума записується в дебет рахунку Нерозподілений прибуток, а сума, на яку була зменшена вартість замовлення, записується в дебет рахунку Надані знижки.
На рахунку Нерозподілений прибуток створюється стільки проводок з типом ПГ, КРЕД або CARD, скільки замовлень було закрито з одним з цих типів оплати.
Оплата та закриття замовлення можуть бути здійснені не тільки описаними вище способами. Відповідно до бізнес-процесів та потреб кожного торговельного підприємства, є можливість закривати замовлення довільним чином з відповідним документальним відображенням.