Налаштування складів, як місць зберігання та обліку товарів, є першим з етапів налаштування конфігурації торговельного підприємства.
У списку для кожного складу відображаються співробітники, які несуть за них матеріальну відповідальність, а також поточний баланс — вартість товарів, що знаходяться на них.
Додавати нові склади та редагувати існуючі можуть співробітники з правом «Переглядати та змінювати конфігурацію торговельного підприємства» (B_EC).
заповнити персональну картку на співробітника, відповідального за цей склад (у тому випадку, якщо цей співробітник з якихось причин ще не заведений в систему). Натиснувши кнопку
поруч з прізвищем обраного співробітника, ви можете перейти до його персональної картки та внести необхідні виправлення або коментарі.
Довідник одиниць виміру містить перелік одиниць виміру, в яких може вестися облік елементів номенклатури (товарів, страв тощо). У стандартній поставці системи в даному довіднику вже містяться найбільш часто використовувані одиниці, але при необхідності ви можете додати свої власні. Для цього:
Одиниця виміру, навпроти якої в полі Основна стоїть галочка, задається за замовчуванням при створенні нового елемента номенклатури.

Якщо ви плануєте вивантажувати свої дані в сторонні системи, для кожного елемента номенклатури вкажіть бухгалтерську категорію. Щоб перенесення даних відбувалося без проблем, категорії обліку двох систем повинні збігатися.
У стандартній поставці системи в даному довіднику вже містяться найбільш часто використовувані бухгалтерські категорії, але при необхідності ви можете додати свої власні. Для цього:

Розділ Податкові категорії призначений для створення ставок податку на додану вартість, які в подальшому використовуються в налаштуваннях обліку торгового підприємства: при налаштуванні типів замовлень, номенклатури, створенні податкової категорії за замовчуванням тощо. Детальніше про налаштування обліку на підприємстві дивіться в статті Налаштування обліку.
Щоб додати податкову категорію:

У торговельному підприємстві, об'єднаному в мережу, додавання податкової категорії виконується в додатку Syrve HQ
Для елемента номенклатури в якості додаткової ознаки може бути задана країна, яка виробляє даний продукт. За країнами-виробниками в подальшому формуються деталізовані звіти, назва країни-виробника друкується в документі Рахунок-фактура. Інформація про виробника також може бути надрукована на чеку і ціннику для товару.

Концепції є додатковою аналітичною ознакою, яка дозволяє отримати детальну інформацію про реалізацію, виручку та витрати підрозділів, що належать до різних концепцій. Прикладом використання концепцій може служити поділ брендів всередині однієї компанії або типів обслуговування всередині одного ресторану.
Для додавання нової концепції:

Вкажіть унікальний код і назву концепції, за якими будуть ідентифікуватися операції
Вкажіть номенклатурну групу для концепції, якщо планується вивантаження даних у сторонні сервіси.
Натисніть кнопку ОК
Призначити торговій точці певну концепцію можна в налаштуваннях торгового підприємства. Дане призначення не обмежить продаж страв на цій точці тільки стравами зазначеної концепції.
Постачальники є безпосередніми учасниками руху товарно-матеріальних ресурсів торговельного підприємства, облік яких ведеться в Syrve. Тому на етапі налаштування системи необхідно їх усіх зареєструвати.
Щоб додати нового постачальника:

На вкладці Паспорт/Ліцензія вкажіть інформацію про ліцензію на продаж, наприклад, алкогольної продукції.
Додаткова інформація
Виберіть Підрозділи, які можуть працювати з цим контрагентом. Для інших торгових підприємств в Syrve HQ і в Syrve Office цей контрагент не буде відображатися в довіднику постачальників, його дані не будуть фігурувати в звітах, його не можна буде вибрати при створенні документів: прибуткова, видаткова, повернена накладні. У Syrve HQ постачальник буде доступний при вході під усіма підрозділами або якщо вибрано хоча б один, якому дозволено працювати з цим контрагентом.
За замовчуванням при завантаженні банківської виписки суми по контрагентах проходять по рахунку «Заборгованість перед контрагентами». Якщо вам потрібно, щоб всі оплати за цим постачальником завжди проходили по одному Корр. рахунку і Статті Cash Flow, заповніть їх в блоці Завантаження банківської виписки. Тоді ці значення будуть підставлятися при завантаженні в Syrve банківських платежів.
Вкажіть реквізити юридичної особи. Ці дані будуть використовуватися при формуванні накладних.
У полях ІПН та КПП введіть індивідуальний податковий номер та код причини постановки на облік, присвоєні постачальнику як юридичній особі.
У полях ЗКПО та ОКДЛ вкажіть код організації та код виду діяльності, присвоєні постачальнику.
У полях Банк, БІК, Розр. рахунок, Корр. рахунок вкажіть назву банку та банківські реквізити.
Введіть Юридичну та Фактичну адреси постачальника. Максимум можна ввести 500 символів у кожному полі.
Щоб ціна товарів у прайс-листі не змінювалася автоматично, встановіть галочку Забороняти зміну прайс-листа з накладної.
Виберіть поведінку системи при відхиленні цін у прибутковій накладній від цін у прайс-листі:
На вкладці Контроль цін налаштуйте параметри автоматичного призначення терміну платежу за договором з постачальником:
Щоб переглянути всю історію взаєморозрахунків з постачальником за накладними та платіжними документами, а також звірити залишки на початок і кінець періоду, виділіть його в списку та натисніть кнопку Акт звірки.
До Акту звірки взаєморозрахунків потрапляють усі транзакції з розділу «Зобов'язання» Плану рахунків. Див. Завантаження банківської виписки.